Search This Blog

Sunday, November 27, 2016

Bila Barang Baik Sudah Sampai- BAE BB Cushion


Kan aku ada cerita pasal AKU BERSANGKA BAIK dekat entri latest tu. Actually benda yang aku order tu dah sampai waktu hari Jumaat hehehe. Lawa aje packaging dia tau. Kemas, comel & aku boleh cakap rasa berkualiti.

Waktu aku ambik tu aku masih kat sekolah lagi bekerja macam biasa. Walau budak cuti sekolah cikgunya sebenarnya bekerja seperti penjawat biasa.

Lepas tu aku ada test juga kejap dekat sekolah. Aku kan selalu suka lepas dengan kerani sekolah aku dekat ofis dorang. So bertepek aku di sana sambil cuba try test BB Cushion ni hahaha. Respon dari dorang aku nampak lawa. Lepas tu mata aku ke atas sambil senyum lebar. Hahahaa

So balik rumah aku pun cuba lagi.


Serius lawa beb.
Rasanya ini produk bedak muka BB cream ke apeke mende yang aku puji berkesan.
Kulit aku ni kan kulit mak datin sikit. Cerewet sangat walaupun tak lawa ahahhaa.
So bila pakai BB Cushion ni kebaikan dia ialah kulit nampak putih but still dia nampak naturally looks like that.
Maksudnya macam tak nampak korang pakai bedak kat muka tapi sebenarnya ada & korang nampak flawless.
Korang tau tak bedak yang korang pakai and then macam dia bergumpal-gumpal dekat mana-mana bahagian muka yang dia suka la ahaha. Yang ni xde macam tu. Aku tau sebab sebenarnya aku suka cuba test produk muka bedak-bedak foundation concealer bagai ahahha

So sape rasa-rasa tiba-tiba tertarik nak cuba try test beli, boleh la pegi page dia kat Instagram ni hah...Hehhehe




2 comments:

  1. wahhh dari kimcy.. produk best nanti boleh beli lg..;)

    ReplyDelete
  2. Uish!! Akim pun pakai juga.. hehehe..

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih