image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Maybe Aku Bukan 'Mek Zumbie"?


Well korang pernah rasa tak masa first time buat blog ke atau buat something yang memerlukan nama. U guys rasa nama tu somehow sesuai pada awalnya..... and then makin lama you guys rasa macam nama tu tak boleh related to you anymore.

Nama blog aku kan 'Mek Zumbie'.

Somehow aku rasa nama tu as aku macam dah tak selaras. Boleh kira non related sebab macam banyak benda dalam life aku dah berubah which is not Mek Zumbie anymore. But sometimes aku rasa macam sesuai sebabnya aku pun tak tau. Aku ikut instinct aje.

So. Aku tak bercadang nak padam blog ni.

Aku juga tak bercadang nak buat baru.

Aku still nak keep everything yang ada dalam ni. Just nama or link blog je aku nak tukar.

Apa pendapat you guys?


Share this:

CONVERSATION

3 comments:

  1. mek kasi tau link baru mek...supaya lepas ni still dapat follow blog ni! ok?

    ReplyDelete
  2. JM rasa dah ok dah nama ini, sebab dah sebati dengan pembaca...

    ReplyDelete
  3. Bagi ana ok jer nama ni. Sebab ramai dah kenal nama ni.

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih