image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Minggu Depan Aku Kat Bangi

Minggu ni kira last sebelum penutup untuk persekolah sesi penggal pertengahan yang pertama. Aku serius bz nak check exam paper anak-anak aku kat sekolah. Sampai kan ada pemenang minta track pos laju pun aku sampai sekarang terlupa nak bagi.πŸ˜“


Aku harap korang tak marah dekat aku.😩

Beberapa orang dah dapat hadiah yang aku pos sempena GA aku tu. And ada a few belum bagi respon. So InsyaAllah kalau aku tak lupa. Esok aku send korang track number pos laju yang aku dah poskan minggu lepas lagi.😎😘


Comel tak sang siput? Hahahha

Sengaja tukar topik.
So next week actually minggu ni aku akan fly to Bangi. Untuk apa? Aku sambung belajar kononπŸ˜›

Anyone or sesapa yang nak follow, actually boleh follow dekat Instagram aku. Dalam Facebook, Twitter, Blog & Instagram. Memang Instagram aku yang lebih kut up-to-date, sebab aku jenis suka photography. 

So anyway, keep in touch ok? Love you guys. muah😍😘

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. Selamat sambung belajar MZ. Ana dh update hadiah dari MZ di blog. =)

    ReplyDelete
  2. saya dah dapat hadiah MZ , belum berkesempatan nak pm MZ . busy skit . thank you tau ! suka sangat !

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih